مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-02حوادث

برخورد جدی پلیس نهاوند با خرده فروشان مواد مخدر


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند احمد ساکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاوند در راستای سالم سازی محیط و ایجاد امنیت روانی مردم طرح تشدید مقابله با خرده فروشان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: بدون شک توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح جامعه یکی از حلقه های گسترش اعتیاد در سطح جامعه هستند که برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان که سلامت و امنیت جوانان و جامعه را نشانه گرفته اند می تواند نقش مهمی در ارامش روانی خانواده ها و پیشگیری از آلودگی محیط اجتماعی داشته باشد.

  فرمانده اننظامی شهرستان نهاوند با اشاره به آغاز طرح تشدید با خرده فروشان گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری یگان های انتظامی، چهار نفر از خرده فروشان را دستگیر و 405 گرم مواد مخدر را از آنان کشف کردند.

وی با بیان اینکه در خصوص متهمان دستگیر شده، اقدامات قضایی انجام و مراحل اجرایی آن در حال رسیدگی است اظهار کرد: توجه به فرزندان به خصوص نیازهای عاطفی آنان، آشنا کردن آنها با محیط معنوی و ارتباط با خالق هستی و آگاهسازی و نظارت بر آنان از جمله مواردی است که می تواند در پیشگیری از گرایش و ابتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی پلیس نهاوند با خرده فروشان مواد مخدر

برخورد جدی پلیس نهاوند با خرده فروشان مواد مخدر