مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-02سياسي

شهادت دانشمندان هسته ای موجب شد راه این شهدا با قدرت بیشتری ادامه یابد


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با شهادت شهید دکتر فخری زاده و دانشمندان عزیز هسته ای، راه این شهیدان با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با شهادت شهید دکتر فخری زاده و دانشمندان عزیز هسته ای، راه این شهیدان با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی در جلسه ای که پیش از ظهر امروز با حضور مدیران دفتر مرکزی و رؤسای دفاتر استانی این شورا به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، ضمن تسلیت و محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامی بی شک یکی از سرمایه های ارزشمند و گرانبهای خود را از دست داد.

شهید فخری زاده دانشمند و شخصیت کم نظیری بود که توسط شقی ترین انسان نماهای مزدور و دشمنان کینه توز ایران و ایرانی مقتدر به شهادت رسید و دست پلید و کثیف رژیم کودک کش، غاصب و جعلی رژیم صهیونیستی نیز در این جنایت مشهود است.

لطفی تاکید کرد: امیدواریم به توفیق الهی و با رعایت همه ملاحظاتی که قطعاً در دستور کار مسئولین نظام مقدس دینی است، در مقام عمل و به زودی شاهد انتقام سخت از عاملان و آمران این جنایت بزرگ و ددمنشانه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت دانشمندان هسته ای موجب شد راه این شهدا با قدرت بیشتری ادامه یابد

شهادت دانشمندان هسته ای موجب شد راه این شهدا با قدرت بیشتری ادامه یابد