مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-02ورزشي

اضافه شدن 23 هزار مترمربع به سرانه ورزشی زنجان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طی 10 ماه گذشته 19 مکان ورزشی در استان افتتاح شد که با بهره برداری از این پروژه ها 23 هزار مترمربع به فضای سرانه ورزشی استان افزوده شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طی 10 ماه گذشته 19 مکان ورزشی در استان افتتاح شد که با بهره برداری از این پروژه ها 23 هزار مترمربع به فضای سرانه ورزشی استان افزوده شد.

علی خلیلی ظهر امروز (12 آذرماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان، با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوبی که در حوزه جوان طی سال های اخیر در استان افتاده، افتتاح خانه جوان بود، اظهار کرد: خانه جوان همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان به همراه 15 پروژه ورزشی دیگر افتتاح شد.

اعتبار پروژه های سفر وزیر ورزش و جوانان را به استان 50 میلیارد تومان بود و با افتتاح این پروژه ها، فضای ورزشی استان 18 هزار مترمربع افزایش یافت که این فضاها مورد استفاده جوانان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در 10 ماه گذشته 19 مکان ورزشی در استان افتتاح شد که اعتبار این پروژه ها بالای 71 میلیارد تومان است، ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها 23 هزار مترمربع به فضای سرانه ورزشی استان افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 23 هزار مترمربع به سرانه ورزشی زنجان

اضافه شدن 23 هزار مترمربع به سرانه ورزشی زنجان