مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-02سياسي

درآمد اسقاط خودروهای فرسوده بیش از 2 برابر شد


در حالی که مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده بارها از رکود بر فعالیت این صنف گلایه کرده و اند و تا پایان مرداد ماه امسال نیزو حدود 50 هزار گواهی اسقاط در این واحدها انباشت شده، - در حالی که مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده بارها از رکود بر فعالیت این صنف گلایه کرده و اند و تا پایان مرداد ماه امسال نیزو حدود 50 هزار گواهی اسقاط در این واحدها انباشت شده، بر اساس لایحه بودجه 1400 پیش بینی می شود درآمد حاصل از از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال آینده 150 درصد افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق لایحه بودجه سال 1400 که امروز (12 آذرماه) حسینعلی امیری - معاون پارلمانی رییس جمهور - در غیاب رییس جمهور آن را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد، درآمد دولت حاصل از از رده خارج کردن خودروهای فرسوده 50 میلیارد تومان پیش بینی شده اشت.

این در حالی است که این رقم در سال جاری 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود و به عبارتی پیش بینی می شود درآمد حاصل از از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال آینده 150 درصد افزایش یابد.

گفتنی است مرداد ماه امسال معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به افزایش هزینه اسقاط خودروهای فرسوده را ابلاغ کرد و بر اساس آن هزینه اسقاط خودروهای مذکور از 550 هزار ریال به یک میلیون ریال افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد اسقاط خودروهای فرسوده بیش از 2 برابر شد

درآمد اسقاط خودروهای فرسوده بیش از 2 برابر شد