مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-02اقتصادي

آغاز طرح 1400 هکتار جنگل کاری در کاشان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان از اجرای طرح جنگل کاری در وسعتی به مساحت یک هزار و 400 هکتار از مرتع های شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان از اجرای طرح جنگل کاری در وسعتی به مساحت یک هزار و 400 هکتار از مرتع های شهرستان خبر داد.

محمد مهدی شریفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این طرح در قالب امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه با اداره زندان کاشان در راستای اشتغال محکومان مالی اجرا می شود و اعتبار اجرای آن از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است.

وی افزود: این مرحله از طرح جنگل کاری، مراتع شهرستان کاشان در قالب طرح جنگلانه اجرا شده و برای 15 نفر از مددجویان زندان کاشان به مدت 60 روز ایجاد اشتغال می کند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان تصریح کرد: توسعه جنگل کاری در کنار افزایش سرانه سبز شهری با ذخیره بارش های آسمانی به خصوص بارش های سیلابی فصل بهار، کمک شایانی به کنترل سیل در شهرستان کاشان می کند.

رییس اداره زندان کاشان نیز گفت: مشارکت در طرح جنگل کاری با هدف اجرای سیاست های دوازده گانه سازمان زندان ها برای کاهش جمعیت کیفری و اشتغال مددجویان است.

محسن محبوبی افزود: براساس برنامه های طراحی شده و با موافقت دادستان کاشان، حدود 47 درصد از مددجویان زندان کاشان در نهادهای عمومی و شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح 1400 هکتار جنگل کاری در کاشان

آغاز طرح 1400 هکتار جنگل کاری در کاشان