مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-02سياسي

71 مرکز هتلی گیلان آماده اسکان نقاهتگاهی هستند


مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به عزم جدی سپاه در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی گفت: 71 مرکز هتلی گیلان آماده اسکان نقاهتگاهی است.

- سرهنگ محمدعلی ستیزه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عزم جدی سپاه در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی اظهار کرد: تمامی امکانات سپاه قدس گیلان به جهت کنترل شیوع ویروس کرونا در قالب طرحی مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به تمهید مقدمات انجام شده جهت به کارگیری امکانات رفاهی و هتلینگ استان در اجرای هر چه بهتر طرح غربالگری شهید سلیمانی افزود: 71 واحد هتلی، اقامتگاهی، هتل آپارتمان، بوم گردی و مهمانسرا با یک هزار و 21 اتاق و چهار هزار و 422 تخت در استان جهت گذراندن دوران نقاهتگاهی مهیا شده و آماده پذیرش هستند.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یک واحد بیمارستانی نیز در گیلان برای گذراندن دوران نقاهتگاهی محیا شده، گفت: بیمارستان امینی لنگرود نیز با 50 تخت نقاهتگاهی هم اکنون آماده پذیرش هستند.

ستیزه در پاسخ به اینکه چه کسانی در مراکز نقاهتگاهی سپاه پذیرش می شوند، تصریح کرد: این مراکز آماده پذیرش از کسانی است که به تجویز پزشک و تیم سلامت اعزامی در محلات مشکوک به کرونا هستند و فضای فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 مرکز هتلی گیلان آماده اسکان نقاهتگاهی هستند

71 مرکز هتلی گیلان آماده اسکان نقاهتگاهی هستند