مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-02سياسي

آماده کمک به ثبت الگوی مسئولیت اجتماعی در نهادهای بین المللی هستیم


رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه آماده کمک به ثبت الگوی مسئولیت اجتماعی در نهادهای بین المللی هستیم، گفت: آماده ایم از تمامی ظرفیت های این دانشگاه برای نهادینه سازی الگوی مسئولیت اجتماعی در کشور به خصوص در بین صنایع و شرکت های بزرگ استفاده کنیم.

- رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه آماده کمک به ثبت الگوی مسئولیت اجتماعی در نهادهای بین المللی هستیم، گفت: آماده ایم از تمامی ظرفیت های این دانشگاه برای نهادینه سازی الگوی مسئولیت اجتماعی در کشور به خصوص در بین صنایع و شرکت های بزرگ استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نیلی احمدآبادی در نشستی با مشاور وزیر و دبیر سازمان نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب با اشاره به مشارکت دانشگاه تهران در ده ها طرح و پروژه ملی در کشور گفت: آماده ایم از تمامی ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه برای نهادینه سازی الگوی مسئولیت اجتماعی در کشور به خصوص در بین صنایع و شرکت های بزرگ استفاده کنیم.

وی با اشاره به برخی از این طرح ها همچون تشکیل کارگروه ملی سیلاب ها که در همین سال های اخیر اجرا شده است، ادامه داد: ما آماده ایم که حتی از ظرفیت های قانونی در کشور از جمله کمک در قانون گذاری و اخذ مجوز و مصوبه های لازم از نهادهای ذی ربط به نهادینه سازی الگوی مسئولیت اجتماعی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده کمک به ثبت الگوی مسئولیت اجتماعی در نهادهای بین المللی هستیم

آماده کمک به ثبت الگوی مسئولیت اجتماعی در نهادهای بین المللی هستیم