مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-02اقتصادي

بازدید مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از پروژه آرش مال


ایشان پروژه در دست ساخت فرهنگی، تجاری و گردشگری ” آرش مال” منطقه آزاد انزلی را بسیار جدید و منحصر به فرد، زیبا، دارای سرمایه گذاران سرحال و شاداب دانست و بر حمایت از ”شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی” تاکید کرد.

- دکتر مرتضی بانک  پس از حضور در همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلتیک مناطق آزاد ایران در توسعه روابط منطقه ای منطقه آزاد انزلی،به اتفاق هیات همراه از بخش های مختلف پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری و گردشگری آرش مال که توسط بخش خصوصی توانمند در مجاورت درب شماره دو فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد در دست ساخت است، بازدید کرد.

وی با بیان ابراز خرسندی از وضعیت پروژه در دست ساخت آرش مال ” که در مراحل پایانی ساخت است، اظهار کرد: فرصت بسیار خوبی بود که در جریان سفر اخیر به منطقه آزاد انزلی  از مجتمع ” آرش مال ” که در دست ساخت می باشد، بازدید کردم.

این مقام با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی هم زمان بخش های مختلف مجتمع در حال ساخت” آرش مال ” این پروژه را دارای ویژگی منحصر به فرد دانست که از جمله این موارد را طراحی بسیار زیبا توسط مهندسین جوان بومی منطقه و  شاغل در فاز  تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در حال احداث می باشد و در سال 1401 به بهره برداری کامل خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از پروژه آرش مال

بازدید مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از پروژه آرش مال