مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-02سياسي

یازده شهرستان فارس همچنان در وضعیت قرمز است


جانشین استاندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای فارس با بیان اینکه تلاش ها در سطوح مختلف برای بهبود وضعیت استان به لحاظ شیوع کرونا، با قوت و جدیت تداوم دارد، - خاطرنشان کرد که هنوز 11 شهرستان فارس در وضعیت قرمز بسر می برند.

عبدالرضا قاسمپور در گفت و گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح محدودیت ها و طی 2 هفته اخیر، شاهد بهبود نسبی وضعیت شیوع بیماری کووید19 در استان فارس هستیم و امیدواریم با تداوم همکاری مردم و دستگاه های اجرایی، تمام شهرستان ها به وضعیت سفید بازگشته و شرایط تثبیت شده ای را شاهد باشیم.

قاسمپور با بیان اینکه طرح محدودیت های 2 هفته ای تا پایان این هفته با جدیت تداوم دارد و در مورد آینده تصمیم گیری خواهد شد، گفت: از ابتدای اجرایی شدن طرح محدودیت ها، در استان فارس 224 واحد صنفی پلمب و 421 خودرو جریمه شده اند.

معاون استانداری فارس با اشاره به اینکه جرائم اعمال شده برای خودروهای متخلف بین 200 هزار تا یک میلیون تومان متفاوت بوده است، گفت: از بین 36 شهرستان در فارس، وضعیت 11 شهرستان قرمز، 5 شهرستان زرد و مابقی نارنجی است و هیچ شهرستانی با وضعیت سفید نداریم.

قاسمپور ادامه داد: تداوم محدودیت ها متناسب با وضعیت شهرستان ها خواهد بود، بدین ترتیب محدودیت ها در 11 شهرستان قرمز ادامه خواهد داشت و در شهرهای نارنجی و زرد نیز محدودیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازده شهرستان فارس همچنان در وضعیت قرمز است

یازده شهرستان فارس همچنان در وضعیت قرمز است