مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-02فرهنگي

انتشار یک کتاب موسیقایی به قلم سه نوازنده سنتور


سیاوش کامکار، مهیار طریحی و مصطفی مومنیان سه هنرمند شناخته عرصه سنتور نوازی در تازه ترین فعالیت خود یک اثر پژوهشی – موسیقایی را منتشر کردند.

- به گزارشس خبرگزاری مهر ، به تازگی کتاب رقص مضراب شاملِ 22 قطعه برای سنتورنوازی معاصر با قلم سیاوش کامکار، مهیار طریحی و مصطفی مومنیان توسط انتشارات هستان منتشر شده است.

خالقان این اثرپژوهشی درباره این کتاب توضیح داده اند: حس زیبای یادگیری و یاددادنِ هم زمان، انگیزه اصلی انتشار این کتاب است.

از روزی که با افتخار در محضرِ استاد اردوان کامکار شاگردی کردیم و شیوه سنتورنوازی معاصر را آموختیم بیش از یک دهه می گذرد.

از آن زمان تا به امروز اشتیاقِ آموزش آنچه فرا گرفته ایم در وجود ما جای گرفته و آموزش بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت های حرفه ای ما شده ست.

پس از گذراندنِ فراز و فرودهای فراوان و همدلی هایی که در دوره آموزش پدید آمد، همچنین اجرای کنسرت های تریو برای سنتور و همکاری در مستر کلاس های استاد کامکار، بر آن شدیم تا از آنچه اندوحته بودیم، بهره گیریم و در کنسرت های مختلف قطعات یکدیگر را اجرا کنیم و پس از هر اجرا، پیشنهادها و انتقادات درباره ی آن قطعات را با همراهی یکدیگر بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار یک کتاب موسیقایی به قلم سه نوازنده سنتور

انتشار یک کتاب موسیقایی به قلم سه نوازنده سنتور