مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-02سياسي

گودرزی: رییس جمهور کمیته نجات جنگل زاگرس را تشکیل دهد


نماینده مردم درود و ازنا در مجلس نسبت به بیماری جنگلی یک و نیم میلیون هکتار از جنگلهای زاگرس ابراز نگرانی کرد و از رییس جمهور خواست که کمیته ای برای نجات این جنگل ها تشکیل دهد.

- نماینده مردم درود و ازنا در مجلس نسبت به بیماری جنگلی یک و نیم میلیون هکتار از جنگلهای زاگرس ابراز نگرانی کرد و از رییس جمهور خواست که کمیته ای برای نجات این جنگل ها تشکیل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین گودرزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با اشاره به ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: تاسیس و تجهیز داعش و القاعده، پاسبانی از رژیم های فاقد هر گونه مشروعیت و مقبولیت، کشتن دانشمندان کشورهای دیگر ، دوشیدن گاوهای شیر ده خلیج فارس و فروش سلاح و جنگ افروزی بین ملت ها مهمترین جلوه های آمریکا و دیگر مودیان دموکراسی و حقوق بشر در خاورمیانه است.

بدانند که ترور دانشمندان ایرانی بر انسجام و آگاهی ملت ما می افزاید و جنبش بیداری اسلامی و نهضت مقاومت را قوی تر می کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان این که شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده موجبات انقلاب دلها و اندیشه ها را فراهم کرد گفت: این اتفاق ها بساط پذیرش مبانی نظام های لیبرال دموکراسی و شعارهای ظاهرفریبانه آنها را برای همیشه از بین برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: رییس جمهور کمیته نجات جنگل زاگرس را تشکیل دهد

گودرزی: رییس جمهور کمیته نجات جنگل زاگرس را تشکیل دهد