مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-02اقتصادي

مدلینگ؛ ابزاری برای سودجویی از جوانان


با توجه به افزایش تبلیغات مدلینگ در فضای مجازی و فریب جوانان با پیشنهادهایی همچون پرداخت پورسانت های بالا، جوانان آگاه باشند افراد فرصت طلب همواره در کمین آنان هستند تا از آن ها استفاده های ابزاری کنند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: با توجه به افزایش تبلیغات مدلینگ در فضای مجازی و فریب جوانان با پیشنهادهایی همچون پرداخت پورسانت های بالا، جوانان آگاه باشند افراد فرصت طلب همواره در کمین آنان هستند تا از آن ها استفاده های ابزاری کنند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش تبلیغات مدلینگ در فضای مجازی، اظهار کرد: با فراگیر شدن صنعت مد و نقش آن در رونق بازار، برخی از سودجویان بدون توجه به جنبه های معنوی آن با ترفندهای مختلف از جمله پرداخت پورسانت های بالا، بسیاری از جوانان را به این امر ترغیب می کنند.

وی با بیان اینکه نیازهای روانی تمایل به دیده شدن در بین جوانان و بی توجهی والدین و اطرافیان به نیازهای آنان، سبب گرایش افراد به این گونه مشاغل می شود، افزود: جوانان آگاه باشند افراد فرصتطلب همواره در کمین آنان هستند تا از آن ها استفاده ابزاری بکنند.

این مسئول، در رابطه با ترفندهای جدید جذب مدلینگ برای فریب جوانان، تصریح کرد: سودجویان با چرب زبانی و وعده های دروغین همچون اعزام مدل ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلینگ؛ ابزاری برای سودجویی از جوانان

مدلینگ؛ ابزاری برای سودجویی از جوانان