مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-02فرهنگي

ورود مدیریت بحران به فیلم سازی


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ساخت فیلمی سینمایی با موضوع زلزله تهران خبر داد.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ساخت فیلمی سینمایی با موضوع زلزله تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر کلهری با بیان اینکه ساخت فیلم درباره زلزله ی تهران می تواند منافع آموزشی و پژوهشی بسیاری داشته باشد، گفت: این فیلم بر اساس داستان های آینده نگرانه درباره زلزله احتمالی تهران ساخته می شود و روایت آن به سه بخش پیش از وقوع، حین وقوع و پس از وقوع زلزله می پردازد.

کلهری همچنین در خصوص ضرورت پرداختن به زلزله تهران گفت: زلزله تهران بزرگ ترین حادثه طبیعی شهر تهران شناخته شده است این حادثه احتمالی دارای ابعاد مختلف اجتماعی ، اقتصادی و امنیتی و .

که است که متاسفانه به دلیل پیچیدگی های موضوع مدیریت بحران هیچ تصور روشنی از ابعاد و تبعات این حادثه در دست نیست.

بر همین اساس تولید فیلم سینمایی می تواند زمینه عمیق شدن در موضوع و پرداختن به بخشی از ابعاد و تبعات وقوع و چگونگی مدیریت این حادثه را فراهم کند.

او افزود: ساخت فیلم زلزله تهران موجب می شود موضوع مدیریت بحران در اولویت برنامه های کلان کشور قرار گیرد که متاسفانه با وجود حادثه خیزی کشور و خسارت های سنگین ناشی از حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدیریت بحران به فیلم سازی

ورود مدیریت بحران به فیلم سازی