مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-02اقتصادي

خروج استان مرکزی از شرایط قرمز/احتمال ادامه ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی


استاندار مرکزی با اشاره به اعمال محدودیت های اخیر، از خروج استان از وضعیت قرمز خبر داد و گفت: از روز شنبه 15 آذرماه اعمال محدودیت ها در استان طبق شرایط نارنجی و زرد اعمال می شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به اعمال محدودیت های اخیر، از خروج استان از وضعیت قرمز خبر داد و گفت: از روز شنبه 15 آذرماه اعمال محدودیت ها در استان طبق شرایط نارنجی و زرد اعمال می شود.

سید علی آقازاده در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه البته امروز و فردا محدودیت های اخیر باید به صورت کامل و تضمین شده انجام گیرد، گفت: بر همین اساس وضعیت اعمال محدودیت تا پایان هفته جاری تغییر نمی کند و شهرهایی که دارای وضعیت قرمز بوده اند مانند اراک، ساوه، خمین، شازند و کمیجان همچنان شامل اعمال محدودیت ها هستند.

آقازاده با بیان اینکه همکاری مردم در جریان این محدودیت ها باعث شد در حال حاضر شهری در استان مرکزی در وضعیت قرمز نباشد، تصریح کرد: از روز شنبه سطح هشدار در استان به نارنجی و زرد تبدیل می شود و در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان که فردا برگزار خواهد شد، نیز تصمیمات لازم برای هفته آتی اتخاذ می شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد می دهیم که ممنوعیت تردد شبانه همچنان در کشور و استان مرکزی برقرار باشد، افزود: در جلسه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج استان مرکزی از شرایط قرمز/احتمال ادامه ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی

خروج استان مرکزی از شرایط قرمز/احتمال ادامه ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی