مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-02سياسي

انتقاد مینو محرز از واردات واکسن های بی کیفیت چینی


عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به اهمیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: رازی و انیستیتو پاستور با توجه به قدمتی که دارند باید تحت نظر ریاست جمهوری فعالیت کنند.

- ایسنا/البرز عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به اهمیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: رازی و انیستیتو پاستور با توجه به قدمتی که دارند باید تحت نظر ریاست جمهوری فعالیت کنند.

دکتر مینو محرز با اشاره اینکه شناختش از موسسه رازی به 50 سال پیش و دوران دانشجویی باز می گردد، اظهار کرد: در آن زمان نیز رازی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تحقیق و تولید واکسن در دنیا مطرح بود و ما از بخش های مختلف این موسسه بازدید می کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یه نقل از موسسه سرم سازی رازی، وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب این موسسه در زیرمجموعه وزارت کشاورزی قرار گرفت، افزود: به دلیل عدم توجه مدیران مربوطه متاسفانه شاهد افت این موسسه بودیم اما خوشبختانه چند سالی است که وضعیت این مجموعه بهتر شده و گویی جانی تازه به کالبد آن دمیده شده است.

عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا بر ارزشمندی و اهمیت موسسه رازی تاکید کرد و گفت: رازی سرمایه کشور است و نباید اجازه دهیم از بین برود، بلکه باید با ارتقا تجهیزات و امکانات آن در صدد پیشرفت هرچه بیشتر آن تلاش کنیم چراکه این حجم از تجربیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مینو محرز از واردات واکسن های بی کیفیت چینی

انتقاد مینو محرز از واردات واکسن های بی کیفیت چینی