مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-02اجتماعي

انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب آنلاین بیستک


انتشارات خیلی سبز با باور اینکه (ناشر خیلی متفاوتی هستیم) کار خود را ازسال 1381 با چاپ یک عنوان کتاب در زمینه زیست شروع نمود.

در این راستا با همراهی عوامل خلاق و متفاوت خود به چاپ و تولید کتاب های کمک آموزشی (از پیش دبستانی تا کنکور) همراه با چاپ کتاب های عمومی برای بچه ها تحت عنوان نشر پرتقال اقدام نمود.

ادبیات کتاب ها و طرح روی جلد آن ها و نوع نگاه فانتزی آن به آموزش وعدم استفاده ازکلمات عجیب وغریب و نوشتن مطالب به زبان خودمانی وآموزش ساده و قابل فهم از ویژگی های محصولات انتشارات خیلی سبز است.

خیلی سبز با کتاب های زیستش خیلی سبز شد؛ ولی بعد از آن با چاپ کتاب های شاهکاری چون ریاضی، تجربی، حسابان، گسسته وعربی اش بازار فروش را در دست گرفت و در حال حاضر فراوانی خرید کتاب های کمک درسی انتشارات خیلی سبز باعث شده تا محصولات این انتشارات در زمره بهترین و پر فروش ترین کتاب های کمک درسی کشور باشد.

در این راستا تلاش ما در بانک کتاب آنلاین بیستک آشنایی بیشتر شما با انواع محصولات انتشارات خیلی سبز همراه با معرفی محصولات ونحوه خرید و مزیت خرید کتاب های کمک درسی انتشارات خیلی سبز در این بانک کتاب آنلاین می باشد و با این روش به کمک معلمان و اولیا و دانش آموزانی قدم برداشتیم که برای آموزش و فهم و درک و تعمیق و تثبیت یادگیری درصدد معرفی و خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب آنلاین بیستک

انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب آنلاین بیستک