مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-02پزشكي

واکسن آنفلوآنزای ویژه کودکان در فارس توزیع شد


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: توزیع واکسن آنفلوآنزای ویژه کودکان گروه سنی زیر 5 سال در فارس آغاز شده است.

- دکتر محمدرضا حیدری چهارشنبه 12 آذر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به حساسیت ها نسبت به سلامت واکسن آنفلوآنزا و لزوم ایجاد دسترسی مناسب به این واکسن، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام به توزیع واکسن ویژه کودکان زیر پنج سال (متولدان 1394 به بعد) کرده است.

او گفت: والدین می توانند با همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی کودک خود، از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر برای دریافت واکسن به داروخانه ویژه واقع در چهار راه خیرات، نبش درمانگاه اعتماد کساییان یا داروخانه هلال احمر میدان نمازی شیراز مراجعه کنند.

حیدری در مورد شرایط نگهداری و حمل و نقل این واکسن نیز توصیه کرد: خانواده ها می توانند به شرط محافظت از یخ زدگی واکسن، آن را را دمای 2 تا 8 درجه سانتیگراد یا همان دمای نگهداری در یخچال به عنوان مطلوب ترین حالت نگهداری، قرار داده و توضیحات تکمیلی را از مسئول فنی داروخانه های یاد شده دریافت کنند.

ایمنی واکسن آنفلوآنزا فقط برای آنفلوآنزاست این مقام مسئول با بیان اینکه دریافت سالانه واکسن آنفلوآنزا، یک روش ایمن و موثر برای پیشگیری از این بیماری است، گفت: با تزریق این واکسن بدن آنتی بادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن آنفلوآنزای ویژه کودکان در فارس توزیع شد

واکسن آنفلوآنزای ویژه کودکان در فارس توزیع شد