مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-02اقتصادي

گلیم سوزنی نهبندان احیا می شود


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان از شناسایی و توانمندسازی هنرمندان رشته گلیم سوزنی در این شهرستان با کمک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان از شناسایی و توانمندسازی هنرمندان رشته گلیم سوزنی در این شهرستان با کمک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

مهدی فاضلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بر اساس آسیب شناسی طرح های موجود و مطالعات تطبیقی، تدوین و به استان ها ابلاغ شده که با نظارت و کارفرمایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی به عنوان تسهیلگر در استان اجرا می شود.

وی افزود: در شهرستان نهبندان، هنر گلیم سوزنی تعریف شده که تاکنون 31 نفر در مرحله شناسایی هستند به محض تمام شدن مرحله شناسایی به جهاددانشگاهی برای توانمندسازی و اتصال به بازار معرفی می شوند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان بیان کرد: گلیم سوزنی در نهبندان تاریخ دیرینه ای دارد و از ظرفیت های غنی این شهرستان است که با بهره گیری از طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی می توانیم توانمندی های بالقوه این هنر را بالفعل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلیم سوزنی نهبندان احیا می شود

گلیم سوزنی نهبندان احیا می شود