مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-02اقتصادي

تولید 70 درصد پارچه «جین» کشور در خوی/ اشتغالزایی برای 600 نفر با توسعه خطوط


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، شعبانلویی در بازدید فرماندار و فرمانده سپاه خوی از روند نوسازی، کارخانجات نساجی خوی اظهار داشت: با تکمیل طرح نوسازی خطوط تولید بخش ریسندگی روزانه به 30 تن و بافندگی به بیش از 60 هزار متر رسید و با تکمیل طرح نوسازی و تجهیز خطوط به دست متخصصان ایرانی، تولید پارچه جین مورد نیاز کشور در کارخانجات نساجی خوی به 70 درصد رسید.

وی با بیان اینکه این واحد نساجی بعد از اجرای طرح های نوسازی و توسعه سالانه 10 هزار   و 800 تن انواع نخ و 21 میلیون 600 هزار متر انواع پارچه تولید و به بازار مصرف عرضه می کند، افزود: به دنبال تحریم ها تمام بخش ها و خطوط این واحد به دست متخصصان جوان کشورمان نوسازی و تجهیز شد و تولیدات نخ و پارچه در این واحد 20 درصد افزایش یافته است.

مدیرکارخانجات نساجی خوی تصریح کرد: بعد از نوسازی بیش از 15 هزار متر پارچه جین در این واحد تولید می شود که این رقم 70 درصد نیاز کشور را تامین می کند.

شعبانلویی یادآور شد: با بهره برداری از واحد رنگرزی این کارخانجات روزانه 40 هزار متر پارچه خام عادی و جین رنگرزی و به بازار عرضه می شود.

وی مجموع سرمایه گذاری در بخش های نوسازی و توسعه کارخانجات نساجی خوی را 3 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از بخش رنگرزی این واحد برای 100 نفر شغل ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 70 درصد پارچه «جین» کشور در خوی/ اشتغالزایی برای 600 نفر با توسعه خطوط

تولید 70 درصد پارچه «جین» کشور در خوی/ اشتغالزایی برای 600 نفر با توسعه خطوط