مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-02سياسي

همه با هم برای سلامتی و سازندگی/ گروه های جهادی پای ثابت خدمات رسانی


مسؤول بسیج سازندگی خرم آباد با اشاره به فعالیت 238 گروه جهادی در بسیج سازندگی این شهرستان، گفت: این تعداد گروه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت 238 گروه جهادی در بسیج سازندگی این شهرستان، اظهار کرد: این تعداد گروه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و گستره آن در اغلب نقاط شهرستان، بسیاری از گروه های جهادی بر اقداماتی همچون ارائه مشاوره و خدمات رسانی به این بیماران متمرکز شده اند.

مسؤول بسیج سازندگی خرم آباد در تشریح فعالیت های اعضای این سازمان طی ماه های اخیر، افزود: افتتاح 2 کانال آب رسانی، بهره برداری از 2 باب منزل محرومین، افتتاح یک کارگاه تولید ماسک خانگی، توزیع 150 بسته لوازم التحریر و 100 بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع هفت سری جهیزیه بین زوجین نیازمند و در مجموع  16 هزار و 800 بسته معیشتی بین مناطق محروم و حاشیه نشین خرم آباد و بیماران کرونایی توزیع گردید.

بیرانوند، توزیع 4 هزار بسته بهداشتی بین بیماران کرونایی و آسیب دیده از کرونا، تولید بیش از 3 هزار ماسک، برگزاری رزمایش ضدعفونی توسط 260 گروه جهادی، ضدعفونی 40 نقطه به صورت محله محور محلات، حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه با هم برای سلامتی و سازندگی/ گروه های جهادی پای ثابت خدمات رسانی

همه با هم برای سلامتی و سازندگی/ گروه های جهادی پای ثابت خدمات رسانی