مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-02اقتصادي

بودجه مسکن مهر، مسکن ملی و نوسازی بافت فرسوده، 5000 میلیارد تومان


در لایحه پیشنهادی بودجه سال 1400، دولت پیشنهاد داده تا دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی تا سقف 5000 میلیارد تومان برای طرح های مسکنی و نوسازی بافت های فرسوده هزینه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس بند ب تبصره 4 لایحه بودجه سال 1400، دولت پیشنهاد داده تا به طرح های مسکن مهر، برنامه اقدام ملی مسکن، نوسازی بافت های فرسوده و بازآفرینی شهری و همچنین تکمیل ساختمان مصلای تهران، تا سقف 5,500 میلیارد تومان یا از محل فروش اراضی یا منابع داخلی دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی شامل سازمان مجری ساختمان های دولتی، سازمن ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری، اختصاص یابد.

تبصره 4 بند ب ماده واحده لایحه بودجه 1400 به شرح زیر است به دولت اجازه داده می شود برای عملیات آماده سازی، محوطه سازی، تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی و تکمیل واحدهای مسکن مهر، طرح های بازآفرینی شهری و احیای بافت های فرسوده و تاریخی، مصلی تهران و همچنین طرح اقدام ملی تأمین مسکن، اقداماتی را به شرح زیر به عمل آورد: 1.

وزارت راه و شهرسازی از طریق شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازآفرینی شهری مجاز است تا سقف 20 هزار میلیارد ریال از محل منابع داخلی و یا تهاتر اراضی و املاک متعلق به شرکت های فوق الذکر را به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه مسکن مهر، مسکن ملی و نوسازی بافت فرسوده، 5000 میلیارد تومان

بودجه مسکن مهر، مسکن ملی و نوسازی بافت فرسوده، 5000 میلیارد تومان