مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-02بين الملل

ژاپن پذیرای مشتاقان المپیک می شود


ژاپن قصد دارد به تعداد زیادی از بازدیدکنندگان خارج از کشور اجازه دهد در المپیک سال آینده توکیو بدون واکسیناسیون اجباری یا قرنطینه شرکت کنند، - ایسنا/خراسان رضوی ژاپن قصد دارد به تعداد زیادی از بازدیدکنندگان خارج از کشور اجازه دهد در المپیک سال آینده توکیو بدون واکسیناسیون اجباری یا قرنطینه شرکت کنند، به شرطی که نتایج آزمایش کووید-19 منفی را ارائه دهند و برنامه های ردیابی را بارگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، حلقه های غول پیکر المپیک که به طور موقت در ماه آگوست برای نگهداری از روی زمین برداشته شدند، پس از نصب مجدد در منطقه ساحلی در پارک دریایی اودایبا، در بحبوحه شیوع بیماری ویروس کرونا (کووید 19)، در توکیوی ژاپن اول ماه دسامبر 2020 روشن شدند.

در این گزارش که منبع اطلاعات یا جزییات مجاز بودن تعداد بازدیدکنندگان مشخص نشده، ذکر شده است که ژاپن گردشگران را برای استفاده از سیستم های حمل ونقل عمومی محدود نمی کند.

تحت محدودیت های فعلی اعمال شده برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مسافران باید هنگام ورود 14 روز خود را قرنطینه کرده و همچنین در برنامه های ردیابی ثبت نام کنند.

طبق این گزارش، برگزارکنندگان این بازی ها که در ماه مارس یک سال به دلیل همه گیری مراسم را به تعویق انداختند، نزدیک به یک میلیون بلیت در خارج از کشور فروخته اند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن پذیرای مشتاقان المپیک می شود

ژاپن پذیرای مشتاقان المپیک می شود