مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-02اقتصادي

چرا نباید به سگ ها و گربه های شهری به طور افراطی غذا بدهیم؟


درحالی طی روزهای سرد سال با افزایش غذارسانی های دستی به حیوانات شهری ازجمله سگ و گربه مواجهیم که به گفته برخی از کارشناسان این کار نه تنها به دلیل تغییر رفتار اکولوژیک و افزایش بی رویه جمعیت آن ها خطرناک است بلکه غذارسانی های افراطی مشکلاتی را از جهت .

- درحالی طی روزهای سرد سال با افزایش غذارسانی های دستی به حیوانات شهری ازجمله سگ و گربه مواجهیم که به گفته برخی از کارشناسان این کار نه تنها به دلیل تغییر رفتار اکولوژیک و افزایش بی رویه جمعیت آن ها خطرناک است بلکه غذارسانی های افراطی مشکلاتی را از جهت سلامت برای این گونه از حیوانات ایجاد می کند.

یک فعال محیط زیست می گوید که این موضوع قابل ساماندهی است اما متاسفانه دستگاه های مسئول به درستی به وظایف خود عمل نمی کنند و از سوی دیگر به مردم نیز آموزش های لازم داده نمی شود.

محمد درویش در گفت و گو با ایسنا دراین باره اظهار کرد: سگ ها و گربه ها یکی از قدیمی ترین حیواناتی هستند که توسط بشر اهلی شده اند و همیشه باید کنار انسان زندگی کنند.

برای مثال در کشورهای اتحادیه اروپا هرگز سگ یا گربه بدون صاحبی را در خیابان ها نمی بینیم.

تمامی سگ و گربه ها در کشورهای پیشرفته دنیا مالک حقیقی دارند و یا توسط دستگاه هایی مثل شهرداری جمع آوری و در پناهگاه های مشخصی نگهداری می شوند تا زمانی که فردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نباید به سگ ها و گربه های شهری به طور افراطی غذا بدهیم؟

چرا نباید به سگ ها و گربه های شهری به طور افراطی غذا بدهیم؟