مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-02اجتماعي

کاهش محسوس دما در هفته آتی/ بارش برف و باران از فردا در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سامانه بارشی از فردا وارد استان خواهد شد و انتظار می رود عمده بارش ها باران و در مناطق مرتفع برف باشد گفت: - روح الله زاهدی در گفت وگو با فارس همدان با بیان اینکه آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی است اظهار کرد: سامانه بارشی از فردا وارد استان خواهد شد و انتظار می رود عمده بارش ها باران و در مناطق مرتفع برف باشد.

وی با اشاره به اینکه طی این سامانه بارشی میزان بارش در نیمه شمالی خفیف خواهد بود افزود: از جمعه تا اوسط هفته آینده آسمان استان در اغلب مناطق ابری و نیمه ابری است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه تا آخر هفته در استان تغییر محسوس دما نداریم تصریح کرد: هفته آینده شاهد تغییر محسوس دما هستیم به طوری که دما به منفی 7 تا 8 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته تغییرات دمای هوای همدان بین منفی یک تا 10 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است یادآور شد: روز گذشته نهاوند با 13 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و صبح امروز رزن با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/89033/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دما در هفته آتی/ بارش برف و باران از فردا در همدان

کاهش محسوس دما در هفته آتی/ بارش برف و باران از فردا در همدان