مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-02سياسي

اعلام برنامه های کانون برای روز جهانی معلولان


برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور به مناسبت روز جهانی معلولان با عنوان «بر بال فرشتگان» در فضای مجازی برگزار می شود.

- برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور به مناسبت روز جهانی معلولان با عنوان بر بال فرشتگان در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، ویژه برنامه های گرامی داشت روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری با شعار با توانایی های متفاوت آینده را خواهیم ساخت از روز 13 تا 20 آذر 1399 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این برنامه ها با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر به آن ها و والدین شان و همچنین ایجاد زمینه های تعامل بچه ها با همسالان دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی برگزار می شود.

در این میان کانون پرورش فکری، بستر پرتال اینترنتی به نشانی kpf.

ir و صفحه های رسمی خود را در شبکه های اجتماعی به برگزاری برنامه های این مناسبت برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه اختصاص داده است.

نشر قصه گویی با زبان اشاره و صوتی صفحه های مجازی کانون به مناسبت روز جهانی معلولان اقدام به پخش و انتشار قصه های صوتی در گروه های سنی مختلف، قصه گویی مربیان مراکز فراگیر کانون برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های کانون برای روز جهانی معلولان

اعلام برنامه های کانون برای روز جهانی معلولان