مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-02سياسي

تمرکز هیات دولت سوریه در مذاکرات ژنو بر پرونده انسانی و لغو تحریم ها


خبرگزاری سانا گزارش داد که گفتگوهای هیات دولتی سوریه طی نشست های چهارمین دور از کمیته بررسی قانون اساسی در ژنو بر دو اصل اساسی پرونده انسانی و برداشتن تحریم ها از سوریه متمرکز بود.

- خبرگزاری سانا گزارش داد که گفتگوهای هیات دولتی سوریه طی نشست های چهارمین دور از کمیته بررسی قانون اساسی در ژنو بر دو اصل اساسی پرونده انسانی و برداشتن تحریم ها از سوریه متمرکز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، تعدادی از اعضای هیات دولتی سوریه تاکید کردند که پرونده انسانی مساله ای تفکیک ناپذیر است و نباید معیارهای دوگانه بر آن إعمال شود؛ همانند اتفاقی که درخصوص پرونده های دیگر رخ داد و بین رنج بخشی از سوری ها از بخش دیگر تفاوت قائل شد و از رنج سوری ها در داخل و خارج کشور سوء استفاده شد.

این اعضا از جامعه بین الملل نیز خواستند تا به قوانین و منشورهای بین المللی عمل کرده و از سرمایه گذاری در پرونده انسانی در جوانب مختلف آن دست بردارد.

در مورد مسأله برداشتن تحریم ها، گفتگوهای اعضای هیات دولتی سوریه اشاره به این داشت که کشورهای متخاصم با مردم سوریه، از آغاز جنگ از دو سلاح تروریسم و تحریم ها برای در هم شکستن اراده مردم و وادار کردن آنها برای پذیرش طرح های ساخته آن کشورها برای منطقه ما استفاده کردند و به این سیاست ها ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز هیات دولت سوریه در مذاکرات ژنو بر پرونده انسانی و لغو تحریم ها

تمرکز هیات دولت سوریه در مذاکرات ژنو بر پرونده انسانی و لغو تحریم ها