مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-02حوادث

چراییِ خودکشی دختر جوان در بهزیستی مشهد


الگوی فعلی سازمان هایی چون بهزیستی و مسائل مربوط به آن ها از وجه اجتماعی و روانشناختی خالی شده و تاحدودی جنبه شبه امنیتی گرفته اند - وقوع حوادثی که طی دو سال اخیر در مراکز زیر نظر بهزیستی رخ داده این پرسش را در ذهن به وجود می آورد که آیا این سازمان طویل و عریض از کارآیی و اثربخشی خود افتاده است یا اینکه مسائل و معضلات اجتماعی چنان بروز و ظهور یافته اند که توانایی پرداختن به این حجم از معضلات را ندارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل از صبح امروز ، مردادماه 97 بود که آتش سوزی عمدی در مرکز مداخله در بحران مشهد- که از دختران فراری و زنان آسیب دیده نگهداری می کرد-، اتفاق افتاد درواقع به گفته پوریوسف چند مددجو ساکن در این کمپ قصد داشتند با آتش زدن آن فرار کنند.

در مهرماه 98 گزارشی از یکی از کمپ های ترک اعتیاد اجباری زیر نظر بهزیستی منتشر شد که در آن برخی از ساکنان کمپ از کتک خوردن، نبود غذای کافی و حتی نبود اجازه برای توالت رفتن می گفتند.

این گزارش سروصدای زیادی به پا کرد و پوریوسف توضیح داد که پرونده در دادگاه است و در حال طی کردن روند بررسی.

اما این بار خودکشی دختری 15 ساله در خانه سلامت نگهداری از نوجوانان دختر آسیب دیده آن هم به شکل خشن حلق آویز شدن دوباره همه نگاه ها را به سمت بهزیستی مشهد برگردانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراییِ خودکشی دختر جوان در بهزیستی مشهد

چراییِ خودکشی دختر جوان در بهزیستی مشهد