مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-02پزشكي

شناسایی 949 مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در گیلانغرب


مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: از ابتدای شیوع کرونا 949 نفر مثبت و 52 مورد مرگ بر اثر کرونا در شهرستان ثبت شده است.

- شاپور جهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان گیلانغرب، اظهار داشت: در جریان کرونا  روزهای سختی را پشت سر گذاشته یم که آبان ماه از جمله این روزهای سخت کرونایی بوده که تعدادی از شهروندان خود را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر (از آذرماه) در خصوص کنترل بیماری کرونا به وضعیت مناسبی رسیده ایم و با همدلی و همکاری مردم و اصناف تعداد بیماران از نصف هم کمتر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب با اشاره به آمار موارد مثب و مرگ و میر ناشی از کرونا از ابتدای شروع اپیدمی در شهرستان، گفت: از ابتدای شیوع کرونا 949 نفر مثبت و 52 مورد مرگ ثبت شده که در حال حاضر 14 نفر بستری داریم که یک مورد از این تعداد در بخش آی.

سی.

یو بستری است.

وی اشاره ای هم به اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در شهرستان داشت و گفت: شهرستان را در اجرای این طرح به هشت منطقه تقسیم کرده ایم، دو ناحیه شهری و چهار منطقه روستایی که با مشخص کردن تیم های همه در راستای اجرای خوب این طرح دست به دست هم داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 949 مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در گیلانغرب

شناسایی 949 مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در گیلانغرب