مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-02اجتماعي

ویروس کوه خواری و جنگل خواری در مازندران


بی صاحبی در بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل در استان مازندران، سبب کوه خواری منطقه چلاو و جنگل خواری در مناطق جنگلی این بخش از سوی سودجویان و منفعت طلبان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل، یکی از بخش های مهم و زیبای شهرستان آمل است که مناطق و اماکن باظرفیتی را در دل خود جای داده است، بخشی که با وجود امامزاده ای بزرگ و مطرح، نامش به عنوان مشهد مازندران در دل دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرار گرفته که هرساله شاهد تجمعی از زائران از اقصی نقاط کشور در این بخش است.

علاوه بر آن بهره مندی از جنگل، درختان هیرکانی و سوزنی شکل در منطقه هلومسر، منطقه سندرکا، رودخانه آلشرود دیگر پتانسیلی است که نصیب این بخش شده است، علاوه بر این دو نعمت بزرگ، منطقه کوهستانی چلاو با هفت ییلاق خوش آب وهوا است که زیبایی های این بخش را دوچندان کرده است، بخشی که علاوه بر داشتن بزرگ ترین شهرک صنعتی استان مازندران می توانست به عنوان قطب صنعت این استان قرار گیرد با وجود دیگر ظرفیت های بالا در جایگاه قطب گردشگری، فرهنگی و مذهبی کشور مطرح شود.

اما متأسفانه حال این بخش اصلاً خوب نیست چرا که ظاهراً به دلیل بی توجهی مسئولان امر دستخوش ناملایمات و ناکاستی هایی از سوی بشریت شده است به طوری که آن جنگل های زیبای بخش و آن کوه های قدبرافراشته منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کوه خواری و جنگل خواری در مازندران

ویروس کوه خواری و جنگل خواری در مازندران