مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-02فرهنگي

مراسم اسکار حضوری برگزار می شود


یکی از نمایندگان آکادمی اسکار از برگزاری مراسم اعطای جوایز نود و سومین دوره این رویداد سینمایی به صورت حضوری و غیرمجازی خبر داد.

- یکی از نمایندگان آکادمی اسکار از برگزاری مراسم اعطای جوایز نود و سومین دوره این رویداد سینمایی به صورت حضوری و غیرمجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار امسال تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، مراسم اعطای جوایز خود را با دو ماه تعویق در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) برگزار خواهد کرد و امیدوار است با بازگشایی سالن های سینما در بهار، فیلم های بیشتری فرصت رقابت در این دوره از این جوایز را داشته باشند.

حتی در صورت عدم بازگشایی سینماها، مسئولان برگزاری نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار تمرکز خود را روی برگزاری حضوری این رویداد همانند سال های گذشته قرار داده اند اما هنوز مشخص نیست چه میزان از ظرفیت 3400 نفره سالن دالبی تئاتر لس انجلس برای برگزاری مراسم مورد استفاده قرار می گیرد.

آکادمی در حال بررسی سالن برگزاری مراسم است و هنوز پروتکل های ویژه مراسم تعیین نشده است.

از زمان اعلام قرنطینه در ماه مارس، همه گیری ویروس کرونا صنعت فیلم را فلج کرده و موجب تعطیلی سینماها و توقف پروژه ها شده است، در واکنش به این اتفاقات، آکادمی اسکار دوره زمانی برای اکران آثار جهت واج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اسکار حضوری برگزار می شود

مراسم اسکار حضوری برگزار می شود