مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-02بين الملل

دانمارک سفارت خود را تا پیش از پایان سال جاری میلادی در عراق افتتاح می کند


وزارت خارجه عراق با اشاره به افتتاح سفارت دانمارک در بغداد تا پیش از پایان سال جاری میلادی، از ایجاد افق های جدید همکاری میان بغداد-کپنهاگ استقبال کرد.

- وزارت خارجه عراق با اشاره به افتتاح سفارت دانمارک در بغداد تا پیش از پایان سال جاری میلادی، از ایجاد افق های جدید همکاری میان بغداد-کپنهاگ استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد، دانمارک تا پیش از پایان سال جاری میلادی سفارت خود را در بغداد افتتاح خواهد کرد.

طبق بیانیه وزارت خارجه عراق، فؤاد حسین، وزیر خارجه این کشور نسخه ای از استوارنامه سفیر جدید دانمارک در عراق را دریافت کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است، در این دیدار دو طرف راه های ارتقای روابط دو جانبه بغداد-کپنهاگ را مورد بررسی قرار داده و بر اهمیت تقویت فرصت های همکاری در سطوح مختلف به شکلی که خواسته های مردم دو کشور برآورده شوند، تاکید کردند.

بر اساس بیانیه یاد شده، وزیر خارجه عراق در این دیدار بر اهمیت ایجاد افق های گسترده تری برای همکاری سازنده تاکید کرد و گفت: استراتژی عراق در روابط متعادلش است که با در نظر گرفتن منافع مشترک با کشورهای جهان و با هدف پیشرفت و شکوفایی مردم عراق و کشورهای دوست شکل می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانمارک سفارت خود را تا پیش از پایان سال جاری میلادی در عراق افتتاح می کند

دانمارک سفارت خود را تا پیش از پایان سال جاری میلادی در عراق افتتاح می کند