مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-02اقتصادي

قیمت های مرغ با گفته مسئولان فاصله زیادی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از افزایش اخیر قیمت مرغ به کیلویی 36 هزار تومان که 16 هزار تومان بیش از نرخ مصوب دولتی 20 هزار و 400 تومان بود، - قیمت مرغ در یکی دو روز گذشته تا حدودی کاهش یافته، اما هنوز کف بازار با آنچه مسئولان و برخی رسانه ها می گویند فاصله زیادی دارد؛ قیمت تنها در برخی فروشگاه ها 18500 تومان بوده که اکثر مردم به آن ها دسترسی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از افزایش اخیر قیمت مرغ به کیلویی 36 هزار تومان که 16 هزار تومان بیش از نرخ مصوب دولتی 20 هزار و 400 تومان بود، مسئولان وزارت جهاد و صمت به دنبال دستور رییس جمهور برای کنترل بازار دست به کار شدند تا قیمت را پایین بیاورند.

مرغ پله های ترقی قیمت را در یکسال گذشته از کیلویی 10 هزار تومان شروع کرد و در چند هفته گذشته با جهش قیمت از 20 هزار تومان به نزدیک 36 هزار تومان رسید.

رییس جمهور به دو وزارتخانه صمت و وزارت جهاد کشاورزی دستور داد که هر چه زودتر قیمت را کنترل کنند.

وزارتخانه بخش تولید از 3 روز پیش عرضه را بیشتر کرد و وزراتخانه کنترل قیمت هم نظارت ها را تشدید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در نهایت اعلام کرد: بازار مرغ را کنترل کردیم قضاوت زودهنگام رسانه ها در باره بازار مرغطی دیروز و امروز برخی رسانه ها نوشتند بازار مرغ آرام گرفت و قیمت ها کاهش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های مرغ با گفته مسئولان فاصله زیادی دارد

قیمت های مرغ با گفته مسئولان فاصله زیادی دارد