مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-02بين الملل

تلاش السیسی برای برگزاری نشست سازش با حضور نتانیاهو و محمود عباس


منابع صهیونیستی از تلاش های رییس جمهور مصر برای برگزاری نشست سازش با حضور رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع صهیونیستی گزارش دادند که عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر در تلاش است تا نشستی  را با مشارکت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار کند.

این منابع گزارش دادند که نتانیاهو تمایل دارد سیگنال های مثبتی به دولت جدید آمریکا ارسال کند اما حوادث اخیر در داخل اسراییل این مأموریت او را دشوار می کند به خصوص اینکه درخواست هایی در داخل اسراییل برای انحلال کنست(پارلمان) و برگزاری انتخابات وجود دارد و همین امر فراهم کردن فضای مناسب برای برگزاری چنین اجلاسی را دشوار می سازد.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم ، به گفته این منابع السیسی به برگزاری اجلاس صلح با حضور نتانیاهو و عباس اهتمام دارد که احتمالا در دوره ریاست جمهوری جو بایدن رییس جمهور منتخب برگزار خواهد شد همچنانکه ازسرگیری مذاکرات می تواند برای مصر سودمند بوده و به احیای نقش محوری قاهره در غرب آسیا منجر شود و عباس نیز در تلاش است تا مسئله فلسطین را از انزوای به وجود آمده در دوره چهار ساله ریاست جمهوری دونالد ترامپ خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش السیسی برای برگزاری نشست سازش با حضور نتانیاهو و محمود عباس

تلاش السیسی برای برگزاری نشست سازش با حضور نتانیاهو و محمود عباس