مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-02فرهنگي

تبیین «تاریخ فرهنگی ایران معاصر» با زبان موسیقی و مستند


یک مدرس حوزه انسان شناسی و فرهنگ از جزییات راه اندازی پروژه «چهره های زمان» با بهره مندی از هنرهای موسیقی و سینما سخن گفت.

- یک مدرس حوزه انسان شناسی و فرهنگ از جزییات راه اندازی پروژه چهره های زمان با بهره مندی از هنرهای موسیقی و سینما سخن گفت.

ناصر فکوهی انسان شناس، نویسنده و مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی پروژه چهره های زمان توضیح داد: موسسه انسان شناسی و فرهنگ طی سال های اخیر پروژه معرفی تاریخ فرهنگی ایران را آغاز کرده و در این راستان هم دست به کارهای متفاوتی زده که در سامانه اینترنتی این پروژه قابل رویت است.

این پروژه که عمده تمرکز خود را بر رویدادهای فرهنگی کشورمان بنا نهاده دربرگیرنده ابعاد مختلفی است که پیش از این هم درباره آن توضیحاتی داده شده است.

در این چارچوب کتاب های ارزشمندی هم تولید شده که تعدادی از آن ها منتشر شده اما تعداد زیادی دیگر هم به دلیل کمبود بودجه منتظر انتشار هستند که متاسفانه هنوز موفق به تامین آن ها نشدیم.

وی ادامه داد: آنچه برای ما در این پروژه به شدت مورد توجه بوده و هست توجه به ارائه یک روایت پژوهشی و مستند از تاریخ 100 ساله کشورمان در عرصه های فرهنگی است.

تاریخ 100 ساله ای که به نوعی تاریخ مدرنیته ایران زمین هم معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین «تاریخ فرهنگی ایران معاصر» با زبان موسیقی و مستند

تبیین «تاریخ فرهنگی ایران معاصر» با زبان موسیقی و مستند