مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-02سياسي

«بحران گرسنگی در آمریکا» صدای معاون بایدن را درآورد


«کامالا هریس» معاون جو بایدن در جلسه اعلام نامزدهای دولت انتقالی آمریکا برای پُست های مهم اقتصادی در این کشور به وجود بحران گرسنگی در آمریکا اذعان کرد و در این باره هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش تلاش دموکرات ها برای تدارک مقدمات مراسم تحلیف اول بهمن ماه رییس جمهور جدید و اقدامات دولت انتقالی جو بایدن برای اعلام گزینه های خود برای مناصب دولتی، معاون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی اذعان کرد که این کشور با بحران گرسنگی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه آمریکایی ویک ، کامالا هریس معاون جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که طبق برآورد رسانه ها رییس جمهور بعدی آمریکا است، در جلسه اعلام نامزدهای دولت انتقالی این کشور برای مناصب مهم اقتصادی از قبیل وزارت خزانه داری، درباره مشکلات اقتصادی اذعان کرد.

هریس که هم اکنون خود را معاون رییس جمهور منتخب آمریکا می داند، در این جلسه به بحران گرسنگی در ایالات متحده اذعان کرد و در این باره هشدار داد.

وی که سناتور کالیفرنیا در مجلس سنای ایالات متحده آمریکا هم هست، در ابتدای سخنرانی خود در این نشست خبری در ویلمینتگتون ایالت دِلاور ، به تعریف و تمجید از نامزدهای دولت انتقالی برای مناصب اقتصادی پرداخت و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بحران گرسنگی در آمریکا» صدای معاون بایدن را درآورد

«بحران گرسنگی در آمریکا» صدای معاون بایدن را درآورد