مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-02پزشكي

کاهش50 درصدی مراجعات به اورژانس اصفهان/مرگ 166 کودک مبتلابه کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مراجعات به اورژانس استان اصفهان با اعمال محدودیت های کرونایی 50 درصد کاهش یافت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز کلیدری صبح چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه به دلیل همکاری خوب همه مسئولان، اصناف و شهروندان طی 10 روز گذشته ورودی اورژانس های استان اصفهان بین 30 تا 50 درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: در نتیجه شاهد کاهش 30 درصدی بستری در بیمارستان های استان اصفهان بوده ایم.

کاهش بستری بیماران در اصفهان تا 1550 نفر وی با بیان اینکه در روزهای پایانی آبان ماه در بخش بستری در بیمارستان ها به دو هزار و 200 عدد هم رسیدیم، ابراز داشت: صبح امروز یک هزار و 550 بیمار بستری در استان داریم که این امر نشانه کاهش چشمگیر بستری است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر در بیمارستان الزهرا (س) فضای کمتر از 400 بیمار را به عنوان مرکز اصلی تجربه می کنیم، اضافه کرد: این امر منجر به تنفسی برای کادر درمان است.

نتایج محدودیت ها را دو هفته آینده شاهد هستیم وی با بیان اینکه آثار محدودیت های اعمال شده طی دو هفته گذشته را دو هفته آینده شاهد خواهیم بود، افزود: امیدواریم با این روند تا آذرماه آمار و ارقام کمتری را تجربه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش50 درصدی مراجعات به اورژانس اصفهان/مرگ 166 کودک مبتلابه کرونا

کاهش50 درصدی مراجعات به اورژانس اصفهان/مرگ 166 کودک مبتلابه کرونا