مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-02بين الملل

رییس مجمع عمومی سازمان ملل: راهکار دو کشوری تنها راه برای صلح عادلانه است


رییس مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که راهکار تشکیل دو کشور تنها بر پایه صلح عادلانه و همیشگی و فراگیر میان اسراییلی ها و فلسطینی ها است.

- رییس مجمع عمومی سازمان ملل: راهکار دو کشوری تنها راه برای صلح عادلانه است رییس مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که راهکار تشکیل دو کشور تنها بر پایه صلح عادلانه و همیشگی و فراگیر میان اسراییلی ها و فلسطینی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، این اظهارات ولکان بوزکر ، رییس مجمع عمومی سازمان ملل در مراسم مجازی مطرح شد که سازمان ملل به مناسبت روز بین المللی همبستگی با مردم فلسطین برگزار می کند.

بوزکر در سخنرانی خود بر لزوم ادامه حمایت سازمان ملل از فلسطینی ها و اسراییلی ها برای حل این نزاع بر اساس قانون بین المللی و تحقق راهکار تشکیل دو کشور تاکید کرد.

وی ادامه داد: دستیابی به راه حل عادلانه و همیشگی جز از طریق مذاکرات سازنده میان دو طرف و انجام مذاکرات با حسن نیت و با حمایت جامعه بین الملل صورت نخواهد گرفت.

بوزکر تصریح کرد: نشانه های حل نزاع در سال 1947 آشکار بود و مجمع عمومی قطعنامه شماره 181 را تصویب کرد که پایه و اساس قانونی تشکیل کشور برای اسراییل و فلسطین را ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی هفت دهه بعد از آن، ما در تشکیل کشور برای مردم فلسطین شکست خوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع عمومی سازمان ملل: راهکار دو کشوری تنها راه برای صلح عادلانه است

رییس مجمع عمومی سازمان ملل: راهکار دو کشوری تنها راه برای صلح عادلانه است