مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-02سياسي

تامین اعتبار بیمارستان 96 و راه آهن خاتم در ردیف بودجه 1400 یزد


فرماندار خاتم از فعال سازی کد تامین اعتبار بیمارستان جایگزین 96 تختخوابی همچنین مطالعه و احداث پروژه راه آهن قادرآباد فارس – خاتم - شهربابک در ردیف بودجه 1400 خبر داد.

- جواد میربهبودی در گفگتو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت ها در مسیر پایان محرومیت و حرکت به سمت توسعه شهرستان خاتم اظهار داشت: با اجماع مسئولان استانی، پیگیری ها و مکاتبات اداری انجام شده برای فعال سازی کد تامین اعتبار بیمارستان جایگزین 96 تختخوابی و مطالعه و احداث پروژه راه آهن خاتم در ردیف بودجه 1400 قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به جلسات بررسی پروژه های پیشنهادی 1400 و چگونگی پیگیری آن با حضور استاندار یزد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پروژه ها و ضرورت های پیش روی شهرستان مطرح و ضرورت آن از ابعاد مختلف بررسی شد.

فرماندار شهرستان خاتم اظهار داشت: اطلاعات پروژه های طرح شده بر اساس نیازسنجی مردمی و بررسی های کارشناسی استخراج و موارد نهایی به مجموعه های مربوطه ارائه و در دستور کار جهت پیگیری تا حصول نتیجه قرار گرفت.

میربهبودی با قدردانی از حمایت های استاندار یزد، نماینده مردم در مجلس، اعضای شورای اسلامی و مسئولان موثر در این زمینه عنوان کرد: خوشبختانه دو پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار بیمارستان 96 و راه آهن خاتم در ردیف بودجه 1400 یزد

تامین اعتبار بیمارستان 96 و راه آهن خاتم در ردیف بودجه 1400 یزد