مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-02ورزشي

درخشش سوارکاران بوشهری در مسابقات اسب سواری


سوارکاران استان بوشهر توانستند در مسابقات کشوری اسب سواری در استان یزد، موفق به کسب 6 مقام شوند.

- ابوذر قائدی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مسابقات اسب دوانی کشوری در استان های مختلف کشور در فصول مختلف بنا بر شرایط آب وهوایی برگزار می شود که هر دوره یا فصل از مسابقات اسب دوانی تقریباً شامل 7 الی 8 هفته می باشد که در هر هفته تقریباً 60 رأس اسب شرکت می کنند و در قالب 6 الی 7 گروه که در هر گروه 5 الی 12 رأس اسب با هم مسابقه می دهند.

رییس هیئت سوارکاری بوشهر افزود: هرساله مسابقات سوارکاری اسب های عرب، اغلب در استان های یزد و خوزستان در سه مرحله کورس تابستانه، پاییزه و بهاره برگزار می شود که در دو سال گذشته، یزد میزبان این مسابقات بوده است.

وی با اشاره به موفقیت های اسب سواران بوشهری در مسابقات کشوری گفت: طی دو سال اخیر علاقه مندان به رشته اسب دوانی در استان بوشهر با خرید اسب هایی با خط خوانی عالی کورس، به صورت حرفه ای وارد این مسابقات شدند که خوشبختانه امسال توانستند، موفق به کسب 6 مقام شوند.

رییس هیئت سوارکاری استان بوشهر افزود: در مسابقات اسب دوانی سراسری ایران در رده اسب های 4+ساله یک اسب به نام الشموس جی کی به مالکیت آقای جواد کمالی مقام اول گروه ششم (از گناوه) و دو اسب به نام های آران پارسیا به مالکیت آقای محمود شهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش سوارکاران بوشهری در مسابقات اسب سواری

درخشش سوارکاران بوشهری در مسابقات اسب سواری