مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-02سياسي

استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی» به تصویب رسید


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تصویب استفساریه برخورداری بازنسشتگان از مزایای حق مناطق جنگی در صحن علنی مجلس خبر داد.

- محمد رشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی روز گذشته در صحن علنی مجلس مطرح و خوشبختانه با رای بالایی به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب این استفساریه نیازمند رای دو سوم نمایندگان مجلس بود که خوشبختانه با پیگیری و تلاش نمایندگان کرمانشاه و همکاری سایر نمایندگان این استفساریه به تصویب رسید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلسه هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس، نمایندگان کرمانشاه دفاع سرسختی از این استفساریه داشتند که خوشبختانه امروز این تلاش ها نتیجه داد و این طرح تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: این استفساریه پیش از این باردیگر در مجلس به تصویب رسیده بود، اما از سوی شورای نگهبان به دلیل عدم رعایت اصل 75 قانون اساسی و بار مالی که تصویب آن به دنبال داشت رد شده بود و امیدواریم این بار، این طرح در شورای نگهبان به تصویب برسد.

وی افزود: با تصویب این طرح از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان مناطق جنگی هم از همان مزایای شاغلین این مناطق برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی» به تصویب رسید

استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی» به تصویب رسید