مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-02فرهنگي

ناگفته های هنرمندی از اجرای تئاتر آنلاین در جشنواره آمریکایی


ماهانا نریمانی که به تازگی نمایش «labor» را در جشنواره The Red Curtain International  آمریکا  اجرا کرده است ، جایزه بهترین متن این جشنواره را دریافت کرده و در بخش بهترین اجرا هم تقدیر شده است.

- ماهانا نریمانی که به تازگی نمایش labor را در جشنواره The Red Curtain International  آمریکا  اجرا کرده است ، جایزه بهترین متن این جشنواره را دریافت کرده و در بخش بهترین اجرا هم تقدیر شده است.

  این کارگردان جوان تئاتر در گفتگو با ایسنا تجربه شرکت در این جشنواره آنلاین را تشریح و ابراز شگفتی می کند که هنرمندان دیگر کشورها در دوران کرونا توانسته اند به شیوه های قابل توجهی برای اجرای تئاتر دست پیدا کنند.

نریمانی که نمایش خود را روزهای 8 و 9 آذر ماه در این جشنواره اجرا کرده است، با ارایه توضیحاتی درباره ماجراهای این نمایش، اضافه می کند: این نمایش درباره ورود یک ویروس به جهان است و داستان چهار زن باردار را روایت می کند که یک سال پس از انتشار ویروس فیلوویرید به انستیتویی دولتی وارد می شوند تا صلاحیت آن ها برای مادرشدن و دریافت واکسن سنجیده شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا این متن را در دوران کرونا نوشته است، می گوید: متن را 2 سال و نیم پیش نوشته بودم و برای شرکت در جشنواره تئاتر دانشگاهی بازبینی رفتیم که پذیرفته نشدیم و تمام جشنواره های ایران کار ما را رد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های هنرمندی از اجرای تئاتر آنلاین در جشنواره آمریکایی

ناگفته های هنرمندی از اجرای تئاتر آنلاین در جشنواره آمریکایی