مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-02سياسي

زنگ آغاز نخستین هفته فرهنگی هشتگرد به صدا درآمد


در نخستین روز از نخستین هفته فرهنگی هشتگرد، شهردار، اعضای شورای اسلامی و اعضای ستاد برگزاری نخستین هفته فرهنگی هشتگرد، میهمان امام جمعه ساوجبلاغ بودند.

- ایسنا/البرز در نخستین روز از نخستین هفته فرهنگی هشتگرد، شهردار، اعضای شورای اسلامی و اعضای ستاد برگزاری نخستین هفته فرهنگی هشتگرد، میهمان امام جمعه ساوجبلاغ بودند.

در این نشست صمیمی که همراه با رونمایی از پوستر و نشان هفته فرهنگی هشتگرد بود، ابتدا حسین جوادان رییس کمیسیون فرهنگی شورا و دبیر برگزاری نخستین هفته فرهنگی هشتگرد ضمن قدردانی از میزبانی امام جمعه محترم، گفت: با همفکری و رهنمود استاد دکتر حکمت اله ملاصالحی (باستان شناس و استاد فرزانه دانشگاه تهران) و با طرح مطالعاتی آقای دکتر حسین عسکری (نویسنده و البرزپژوه) روز 17 آذر (سالروز ثبت کاروانسرای ینگی امام در فهرست آثار ملی) توسط شورای اسلامی به عنوان روز فرهنگی هشتگرد انتخاب شد و از توجه و حمایت امام جمعه محترم تشکر میکنیم که این مناسبت مهم را در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوادان افزود: امسال در نخستین هفته فرهنگی هشتگرد، برنامه های گسترده ای را مدنظر داشتیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان اجرای بسیاری از آن ها فراهم نشد اما این به منزله تعطیلی آن ها نیست و ان شاءالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز نخستین هفته فرهنگی هشتگرد به صدا درآمد

زنگ آغاز نخستین هفته فرهنگی هشتگرد به صدا درآمد