مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-02اقتصادي

افزایش 118 درصدی اعتبارات راه و راه آهن ایلام


مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از افزایش اعتبار طرح های ملی راه و شهرسازی استان ایلام در لایحه بودجه سال 1400 ، خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از افزایش اعتبار طرح های ملی راه و شهرسازی استان ایلام در لایحه بودجه سال 1400 ، خبر داد.

مهندس علی اصغر کاظمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دیدار خود، به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با دکتر پور محمدی معاون تلفیق بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، اظهار کرد: اعتبارات بخش راه و راه آهن استان نسبت به اعتبارات ابلاغی سال 99، 118 درصد افزایش دارد درحالی که میانگین افزایش کشور ، 8 درصد است.

وی تصریح کرد:با پیگیری های صورت گرفته در بخش های مختلف سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین وزارت راه و شهرسازی برای افزایش اعتبار طرح های ملی بخش راه و شهرسازی استان ایلام در لایحه بودجه سال 1400، خوشبختانه این مهم به انجام رسید تا اجرای طرح های استان در این زمینه تسریع یابد.

کاظمی از پیگیری وزیر راه و شهرسازی برای اجرای اتصال ریلی شوش به دهلران و همچنین مطالعه راه ارتباطی شهرستان بدره به بخش میمه خبر داد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 118 درصدی اعتبارات راه و راه آهن ایلام

افزایش 118 درصدی اعتبارات راه و راه آهن ایلام