مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-02سياسي

نامگذاری یکی از معابر همدان به نام شهید «محسن فخری زاده»


رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان بر نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر همدان به نام شهید «محسن فخری زاده» تأکید کرد.

- همدان - رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان بر نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر همدان به نام شهید محسن فخری زاده تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحیمی فر عصر سه شنبه در صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه شهادت خلعتی خاص و منحصر به فرد است که تنها بر تن بندگانی از خدا می نشیند که شهیدگونه زیسته اند، گفت: موقعیت حساس خدمتی و فعالیت شهید فخری زاده اقتضا می کرد ملت ایران در زمان حیات وی از شناخت نام و رسم او محروم بمانند، اما این شهید در زمان حیاتش با جهاد و تلاش بسیار در عرصه خدمت صادقانه قدم برداشت.

وی با تاکید بر اینکه شهید فخری زاده که امروز فخر ایران زمین است و نامش بر تارک این سرزمین تا ابد خواهد درخشید به ما آموخت که بنده خدا باشیم و جز برای خدا و رضای او کاری نکنیم و بجز رضای او به چیز دیگری نیندیشیم، گفت: باید به قدر توان و وسع مالی و معنوی و مسئولیتی که در دست داریم برای معرفی سبک و سیاق زندگی این شهید عرصه دانش هسته ای هر آنچه ممکن است انجام دهیم.

رحیمی فر گفت: باید زمینه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، تکریم علم و عالمان و الگوسازی صحیح و مبتنی بر هویت فاخر ایرانی و اسلامی را به خصوص برای نسل جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری یکی از معابر همدان به نام شهید «محسن فخری زاده»

نامگذاری یکی از معابر همدان به نام شهید «محسن فخری زاده»