مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-02اجتماعي

اوج فعالیت سامانه بارشی طی «امروز» در کرمانشاه/ بارش برف در نقاط مرتفع و سردسیر


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: عمده بارش ها طی امروز به صورت رگبار تگرگ، صاعقه و احتمال سیلاب های محلی برای جنوب شرق استان پیش بینی می شود.

- محمد خسروی امروز در گفت وکو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص فعالیت سامانه بارشی پیش بینی شده در استان، اظهار داشت: براساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا روز پنجشنبه، به دلیل عبور سامانه ای بارشی از جو منطقه، در بعضی ساعات شاهد بارندگی، وزش باد و گاهی رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عمده بارش ها طی امروز و به صورت باران خواهد بود، گفت: بارش ها عمدتا به صورت رگبار تگرگ، صاعقه و احتمال سیلاب های محلی در جنوب شرق استان برای شهرستان های هرسین، صحنه، کنگاور، سنقروکلیایی، کرمانشاه، اسلام آباد غرب و گیلانغرب پیش بینی می شود که بارش ها علاوه بر ارتفاعات در برخی از نواحی سردسیر به شکل برف خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب طی بارش های امروز هشدار داد و توصیه های لازم را در خصوص؛ پاک سازی کانال ها، آبگذرها و راه های خروج آب ساختمان ها و دهانه پل ها و.

، پرهیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از ترددهای غیرضرور و احتیاط در رانندگی، پرهیز از قرار گرفتن در فضاهای باز، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج فعالیت سامانه بارشی طی «امروز» در کرمانشاه/ بارش برف در نقاط مرتفع و سردسیر

اوج فعالیت سامانه بارشی طی «امروز» در کرمانشاه/ بارش برف در نقاط مرتفع و سردسیر