مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 04:502020-12-02فرهنگي

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی همدان با موضوع «نماز»


جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان همدان با موضوع «نماز» به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می شود.

- برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی همدان با موضوع نماز ایسنا/همدان جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان همدان با موضوع نماز به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت جایگاه نماز و در راستای وظایف و مأموریت های این اداره در حوزه تولید آثار فاخر دینی و معنوی با این محوریت، جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به کارگیری ابزارهای هنری برای ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت و اشاعه فرهنگ نماز با استفاده تولیدات هنری در جامعه و به ویژه نسل جوان به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

امیر بحیرایی ادامه داد: این جشنواره در دو بخش هنرهای تجسمی شامل نقاشی، تصویر سازی و پوستر و در بخش خوشنویسی در چهار بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث برگزار خواهد شد که تمام علاقمندان زیر 45 سال میتوانند در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز در 12 بهمن ماه امسال به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می شود، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی همدان با موضوع «نماز»

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی همدان با موضوع «نماز»