مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 22:552020-12-01اقتصادي

افزایش بودجه فرهنگی،دانشجویی و تعمیر و تجهیز خوابگاه های علوم پزشکی


مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اعلام کرد: بودجه دانشگاه ها در سال 1397حدود 420 میلیارد تومان در عرصه فرهنگی و دانشجویی بوده است که با رشدی 58 درصدی به مبلغ 736 میلیارد تومان در سال 1398 افزایش پیدا کرد.

- مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اعلام کرد: بودجه دانشگاه ها در سال 1397حدود 420 میلیارد تومان در عرصه فرهنگی و دانشجویی بوده است که با رشدی 58 درصدی به مبلغ 736 میلیارد تومان در سال 1398 افزایش پیدا کرد.

در سال 1399 تلاش های بسیاری از سوی سه معاونت "فرهنگی و دانشجویی"، "آموزشی" و "تحقیقات و فناوری" وزارت بهداشت در دفتر معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه انجام شد تا به دنبال رسیدن به سقف خواسته خود یعنی افزایش این رقم تا سقف هزار و 500 میلیارد تومان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید عابدین حسینی آهنگری در نشست وبیناری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی که با حضور سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و مدیران و مسؤولان ستادی برگزار شد، گفت: مانند گذشته تا حد امکان بودجه های ستادی را به دانشگاه های علوم پزشکی در سال 1400 تزریق خواهیم کرد.

ردیف بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی و مراکز صلاحیت های بالینی به 40 میلیارد تومان افزایش یافت وی به ردیف تملکی بودجه تعمیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه فرهنگی،دانشجویی و تعمیر و تجهیز خوابگاه های علوم پزشکی

افزایش بودجه فرهنگی،دانشجویی و تعمیر و تجهیز خوابگاه های علوم پزشکی