مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 21:002020-12-01اقتصادي

70 درصد تهرانی های مبتلا به کرونا قرنطینه را رعایت نکرده اند


رییس اداره کل سلامت شهرداری تهران گفت: 70 درصد تهرانی ها با تست مثبت کرونا قرنطینه را رعایت نکرده اند.

- خبرگزاری فارس، فائزه نجارزادگان: از اوایل اسفند سال گذشته که نخستین موارد ابتلا به کرونا در پایتخت گزارش شد حدود 10 ماه می گذرد.

طی این مدت تهران مانند بسیاری از شهرهای دیگر چندین موج کرونا را تجربه کرده و به گفته مسوولان، ویروس منحوس کووید 19، تاکنون جان بیش از 20 هزار نفر را در تهران گرفته است.

انتقال کرونا در موج سوم نسبت به موج های قبلی شدت گرفت و سرعت آن فزونی یافت به طوری که در حال حاضر کمتر خانواده ای است که در میان اقوام و خویشاوندان خود گرفتاری با این ویروس را نداشته باشد.

محدودیت های مربوط به کرونا از هفته های اخیر همزمان با شهرهای شرایط قرمز به لحاظ کرونا در پایتخت آغاز شد و همچنان ادامه دارد و حالا در کنار این محدودیت ها طرح ردیابی بیماران مبتلا به کرونا هم کلید خورده که شهرداری از جمله سازمان های دخیل در اجرای این طرح در کنار سایر دستگاه ها است.

درباره طرح شهید سلیمانی یا طرح ردیابی بیماران مبتلا به کرونا و وضعیت تهران به لحاظ شیوع ویروس کووید 19 و اقدامات شهرداری در پایتخت با زینب نصیری، رییس اداره کل سلامت شهرداری تهران  به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد تهرانی های مبتلا به کرونا قرنطینه را رعایت نکرده اند

70 درصد تهرانی های مبتلا به کرونا قرنطینه را رعایت نکرده اند