مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 16:452020-12-01سياسي

انتقام هوشمندانه موجب بازدارندگی خواهد بود


اصل موضوع با گذشت زمان متوجه شکل و شیوه انتقام جمهوری اسلامی در ما به ازای ترور این دانشمند برجسته کشورمان و معاون وزیر دفاع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن عباسی فعال رسانه ای هرمزگان در یادداشتی به بیان اهمیت انتقام هوشمندانه از عاملان و بانیان ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان برای ایجاد بازدارندگی فعال در این زمینه پرداخته است.

پس از وقوع اقدام تروریستی اخیر، عمده نگاه ها متوجه نوع و شکل انجام ترور و ماهیت تروریست های عامل این جنایت شده است و کمتر به نقش و اهمیت انجام اقدامی انتقام جویانه بر علیه بانیان این اقدام مزورانه پرداخته شده است.

برخی نیز با استفاده از این خلاء، درصدد آن هستند که نام شهید بزرگوار فخری زاده را از لیست دانشمندان برجسته هسته ای کشورمان حذف کرده تا این ترور را بی ارتبا با موضوعات هسته ای و مذاکرات پس و پیش آن جلوه دهند اما شواهد متقن و مشخصی که به تدریج از عملکرد این شهید بزرگوار و تلاش های وی در این عرصه و توفیقات کشورمان در این حوزه منتشر می شود، به تدریج سبب رسوایی آنانی خواهد بود که در ساعات اولیه این اتفاق، با وقاحت از تعابیر دیگری برای این شهید بهره جستند و نخواستند از او به عنوان دانشمند هسته ای یاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام هوشمندانه موجب بازدارندگی خواهد بود

انتقام هوشمندانه موجب بازدارندگی خواهد بود