مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 16:452020-12-01حوادث

کشف 175 کیلوگرم تریاک در محور یاسوج- اصفهان/6قاچاقچی بازداشت شدند


مأموران نیروی انتظامی دنا با هماهنگی مقام قضایی موفق به کشف وضبط 175کیلوگرم تریاک در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان دنا موفق به کشف و ضبط 175کیلوگرم تریاک در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان بعد از پاسگاه میمند شدند.

سرهنگ گودرز رستمی فرمانده نیروی انتظامی ناحیه دنا در گفت وگو با فارس گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ماموران فرماندهی انتظامی  شهرستان دنا با هماهنگی  مقام محترم قضایی در حین پایش محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان  از دو دستگاه خودروی سواری سمند و وانت  نیسان مقدار تقریبی 175 کیلوگرم مواد مخدر  تریاک کشف و ضبط کردند.

رستمی گفت: در این عملیات سه دستگاه خودرو توقیف و6 نفر متهم مربوطه دستگیر شدند و پرونده متشکله  تحویل مقام قضایی گردید.

این فرمانده افزود: نیروی انتظامی دنا با تمام قوا و قدرت آمادگی کامل خود را برای مبارزه با سوداگران اعلام می دارد و با تلاش و کوشش شبانه روزی نخواهد گذاشت آسوده خاطر باشند.

وی عنوان کرد: جهت مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، شهروندان می توانند گزارشات خود را مبنی بر اطلاع از این باندها با شماره 110 گزارش داده تا نیروی انتظامی با قاطعیت برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 175 کیلوگرم تریاک در محور یاسوج- اصفهان/6قاچاقچی بازداشت شدند

کشف 175 کیلوگرم تریاک در محور یاسوج- اصفهان/6قاچاقچی بازداشت شدند